Ebba

Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Ebba - 1 februari 2011 15:52

Hej ! Skrev inget igår så nu börjar jag att skriva om igår. Igår efter skolan så följde jag med Emma hem. Det var kul :)

Nu sitter jag bara framför tvén och sitter med datorn i knät.

Imorgon blir det nog friskis och svettis. Kul D:

Idag i skolan så redovisade jag på svenskan hos Anette. Jag hade forskat om Gotland, inte kul! :( Hannes buuuáde och Pontus 'apan' O-B skrattade åt mina bilder.

Men nu har jag det iaf gjort. :3

 

Om 2veckor är det semester. Ska åka till Canarieöarna, yeeah (y'

Här är en liten ramsa. Den rimmar inte om man översätter den till svenska.

 

Girls and Boys, come out to play,

The moon is shining as bright as day.

 

Leave your supper, and leave your sleep,

And come with your playfellows into the street.

 

Come with a whoop, come with a call,

Come with a good will or not at all.

 

Up the ladder and down the wall,

A halfpenny roll will serve us all.

 

You find milk, and l'll find flour,

And we'll have pudding in half an hour.

 

Bild på Emmiz och jag ifrån igår. :)

Ska dra, hejdå ! <33  

Presentation

Heej! I bloggen skriver jag om mitt liv och om kändisar. Men jag har några kategorier med bara Erik, Mattias och Danny och en med E.M.D, den gruppen som dom är med i! Hoppas ni gillar min blogg / Ebba

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Genom Eld - Oskar Linnros
 Save Tonight - E.M.D
 We can - E.M.D
 In Your Eyes - Danny Saucedo
 In The Club - Danny Saucedo
 Just Like That - Danny Saucedo, ft. Lazee
 Never Gonna Take Us Down - Danny Saucedo, ft. Swingfly
 Yeah 3x - Chris Brown
 Price tag - Jessie J, Bob
 Gubben i Lådan - Daniel Adams-Ray
 Higher - Taio Cruz, Kylie Minogue
 On The Floor - Jennifer Lopez

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards