Ebba

Alla inlägg under mars 2011

Av Ebba - 31 mars 2011 14:34

Hejhej! Ligger i soffan och tittar på tv. Jag är sjuk. :3 Inte kul, mest jobbigt :P Har varit hela veckan.Hade feber typ i måndags & tisdags och grymt ont i huvudet, halsen och var snorig och hostig. Sen på onsdagen var jag bättre och var bara förkyld, ont i huvudet & halsen, fortfarande så. Och jag har typ hostat 300 gånger!  Är hemma själv oxå.

Imorgon ska jag kanske ´vara med på mammas jobb eller  vara hemma. Det är bara lite långtråkigt att vara hemma själv :( Men aja, orkar inte skriva mer, hejdå!   




Av Ebba - 26 mars 2011 20:30

Heej! Dags för Earth Hour. Kollar oxå på körslaget heja team jacob och team jasmine kara.  


 Igår var jag på konsert med bästa Elin Wetterholm. På E.M.D Det var så braa asså  . Elin & jag gick fram till scenen jätte långt fram (a)  

Danny tog i Elins hand , aaaah!   Och han typ kollade in i kameran as mkt när jag filmade och tog kort i Elins oxå. Vi var så långt fram så att Elin stog och hängde på scenen .   När Danny sjungde In the Club då ställde sig alla upp och det var då vi gick fram exakt till scenen innan stod vi bara vid sidan längst fram vid högtalaren typ, haha, jätte smart! Alla skrek typ as mkt, det är bland det roligaste jag har gjort i mitt liv.   Sitter och kollar på videosarna och fotona hela tiden, tröttnar aldrig.

Danny är så snygg, thihi!     


Man får nog typ inte ladda upp bilder från konserten o sånt så tyvärr så kommer det inga bilder :( !     


I förrgår var mamma & pappa på Thomas Di Leva, dom hamnade på ''Gästlistan'' för att pappa är släkt med Thomas ''flickvän'' Sofie!


Nu ska jag fortsätta att kolla på Körslaget! Heeej Dååå.


Av Ebba - 17 mars 2011 15:59

Heeej! Sitter o kollar på tv & lyssnar på musik.   

Var sjuk i förrgår & igår, feber m.m !

 

I lördags var ju melodifestivalens final yeeeeah! Men faan att j*vla Saade vann. Jag ville att Danny skulle vinna (y)           Här är lite bilder på Danny, fast i miiini! Här kmr nåra fler

        Längtar tills den 25/3-2011 ! Jag, mamma, min kompis Elin och hennes mamma ska gå på en konsert med E.M.D !   Kommer bli så sjukt roligt! Längtar, längtar, längtar !

 

Här kommer några bilder på mig ....................            

Gjorde alla bilder i mini!

Ska såhär göra ett inlägg där det är om någon kändis! Har ni något förslag på vilken kändis? Jag har funderat och jag tror det kanske blir Danny, Hilary Duff eller Emma Watson men jag vet ändå inte.

Kraaamiizar från Ebba  

Av Ebba - 10 mars 2011 19:53

Hohejoj! Hej på rövarspråket (Y) Vi lärde oss Rövarspråket igår i skolan (a'

 Vet att jag inte har bloggat på längre har inte pallat sorry,  och jag har glömt en del gånger :( men aja.

 

Sitter o kollar på Halv åtta Hos Mig! Det slutar snart. Har haft as ont i halsen idag men nu är det faktiskt bättre. Jag frös oxå gick i dubbla strumpor, en långermad och en kofta över och min varma fliströja (Y) Och varma joggisar. I lördags sov jag över hos Emma ! Det var väl kul. På morgonen kollade vi på 2filmer ''a Cinderella story'' och ''Twilight'' sen när jag kom hem kollade mamma o jag på ''tusen gånger starkare'' den rekomenderar jag (tusen gånger starkare) Den var sjukt bra :)

 

Idag i skolan har vi typ haft bild, musik, svenska m.m !

Herrå:)

Presentation

Heej! I bloggen skriver jag om mitt liv och om kändisar. Men jag har några kategorier med bara Erik, Mattias och Danny och en med E.M.D, den gruppen som dom är med i! Hoppas ni gillar min blogg / Ebba

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Genom Eld - Oskar Linnros
 Save Tonight - E.M.D
 We can - E.M.D
 In Your Eyes - Danny Saucedo
 In The Club - Danny Saucedo
 Just Like That - Danny Saucedo, ft. Lazee
 Never Gonna Take Us Down - Danny Saucedo, ft. Swingfly
 Yeah 3x - Chris Brown
 Price tag - Jessie J, Bob
 Gubben i Lådan - Daniel Adams-Ray
 Higher - Taio Cruz, Kylie Minogue
 On The Floor - Jennifer Lopez

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards