Ebba

Alla inlägg den 26 januari 2011

Av Ebba - 26 januari 2011 16:55

Fakta om Ashley Greene.

Namn: Ashley Michele Greene.
Född: 21 februari 1987 i Jacksonville, Florida.
Bor: i L.A (Los Angeles)
Familj: Pappa Joe, mamma Michele och brodern Joe.
Smeknamn: Asher.
Längd: 165cm.
Ögonfärg: Blåa.
Hårfärg: Brunt.
Lyssnar på: bl.a 30 Seconds to Mars, Linkin Park, Mus, Paramore, Counting Crows, Lil Wayne, Carrie Underwood m.m
Favorit bok: Eat, Pray, Love av Elizabeth Gilbert. Hon gillar även att läsa böcker av författaren Dan Brown.
Favorit film: Breakfast at Tiffany’s
Tycker om att: spela volleyboll med sina vänner, shoppa, surfa.
Pojkvän: Joe Jonas.
Hon är god vän med Gossip-Girl skådisen Chace Crawford.
Hon hade läst Twilight-böckerna innan hon gick på audition för rollen som Alice.
Ashley är också modell.
År, film och karaktär:
2011 Warrior- Brooklyn
2011 LOL
2011 Breaking Dawn - Alice Cullen
2010 Eclipse - Alice Cullem
2009 Summer´s Blood - Summer
2009 Radio Free Albemuth - Rhonda
2009 New Moon - Alice Cullen
2009 Skateland - Michelle Burkham
2008 Twilight - Alice Cullen
2007 King of California -  McDonald´s Customer
2007 Shark Shark - Natalie Faber
2007 Otis - Kim#4
2006 Desire - Renata
2005 Crossing Jordan - Ann Rappaport
2005 Punk´d - Flickvän

AshleyGreene.jpg

Fakta + Bilder av: Ebba.
Kändis: Ashley Greene

 

Av Ebba - 26 januari 2011 16:46

Tjeeena :P Idag har det varit skola (: IGEN ;P Vi hade typ, matte, svenska, syslöjd (jag blrev klar med min slöjdpåse :D), ! På matten har vi börjat med en ny matte bok! =)Vi slutade 20över2 idag (a) Skönt! 

 Men nu sitter jag framför tv'en och är inne på Facebook och såklart bloggar jag (y).   

Imorgon e det musik i skolan :)) Mitt favvo ämne i skolan är Musik.

Det är så kul. Ska dra, Byebye!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Heej! I bloggen skriver jag om mitt liv och om kändisar. Men jag har några kategorier med bara Erik, Mattias och Danny och en med E.M.D, den gruppen som dom är med i! Hoppas ni gillar min blogg / Ebba

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vilken låt är bäst?
 Genom Eld - Oskar Linnros
 Save Tonight - E.M.D
 We can - E.M.D
 In Your Eyes - Danny Saucedo
 In The Club - Danny Saucedo
 Just Like That - Danny Saucedo, ft. Lazee
 Never Gonna Take Us Down - Danny Saucedo, ft. Swingfly
 Yeah 3x - Chris Brown
 Price tag - Jessie J, Bob
 Gubben i Lådan - Daniel Adams-Ray
 Higher - Taio Cruz, Kylie Minogue
 On The Floor - Jennifer Lopez

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards